hplyrikz:

Get inspired here

thrvstinq:

性的

"What if I slept a little more and forgot about all this nonsense."

— Franz Kafka, The Metamorphosis   (via mercurieux)

(Source: larmoyante, via sm0keblunts)

kaliforhnia:

Idk why I keep getting sad over people that don’t give a shit about me.

(via intensional)

velmamae:

Little shit.

swiftingthrough:

legendary

sex-ink-metal:

xxx

hplyrikz:

Get inspired here

rnugler:

thecaucasian-asian:

nutellaesmerelda:

Animated art gif

squint at it when you look at it

this is incredible

mrs-420:

the-stoner-sage:

omn0mnomm:

tro-yler:

lostincape-town:

my-herbal-journey:

I just want everyone to see how unrealistic some expectations are.

Dude I don’t even shower everyday

^^^IM NOT ALONE

who in the fuck shaves every day?

Fuck yeah! I haven’t shaved my legs all winter but friendly reminder to not bash girls who do shave everyday c:

I just do not have the time. I have long legs. Haha

netlfix:

in all my years i have never finished a pencil

(Source: netlfix, via intensional)

the-adequate-gatsby:

no homo

whole homo

2% homo

skim homo

soy homo

almond homo

coconut homo

rice homo

butter homo

#I Can’t Believe It’s Not Homo

(Source: femalemaincharacter, via bluntlust)

kawaiigod:

sex in the shower? no. slip and bust my ass. break my dick. she slippin too. she knock her head on the tile she passed out. bleedin. i cant walk cause my jimmy snapped. thought this was gonna be sexy and we both end up half dead.

(via bluntlust)